HYBRYDY VICTORIA VYNN

Dość długo zwlekałam z opinią lakierów hybrydowych Victoria Vynn ale w końcu się udało.
Do przetestowania otrzymałam 2 odcienie, bazę i top.
Opakowanie o ciekawym kształcie, na zakrętce dobrze widać numer.
Jak mi się użytkowało te hybrydy... to za chwilę... najpierw pokażę wam jak wyglądają.

Gel Polish Victoria Vynn 121 Stand By Me





Odcień na powyższych zdjęciach, 121 to taki brudny róż/lila trudny do określenia, ale ładny. Stonowany odcień, nie nachalny, elegancki. Posiada w sobie malusieńkie drobinki które dodają mu uroku.
Manewrowanie przy skórkach jest bardzo proste, rozprowadzanie też bez zarzutów, choć mam wrażenie, że zrobiłam lekkie prześwity mimo dwóch warstw. Być może jestem zbytnią perfekcjonistką i przesadzam.
Kolor bardzo mi się podoba.

Gel Polish Victoria Vynn 120 Electric Wine





Odcień Electric Wine testowałam na początku grudniu o czym pisałam TUTAJ. Jestem z tego koloru mniej zadowolona niż ze 121. Po utwardzeniu i przetarciu cleanerem wszystkich warstw wycierały mi się boki aż do płytki. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam i nie wiem co się stało. Z odcieniem 121 nie było takiego problemu.


Hybrydy Victoria Vynn czy warto? 


Moja ocena dotyczy tylko moich odczuć na te lakiery. Trwałość trochę ponad tydzień na mojej płytce. Dla mnie to niestety za mało. Ponieważ lubię mieć pewność, że nic mi po kilku dniach nie odpadnie. I nie mówię tu o urazach mechanicznych.
Oceniłabym te lakiery na 3 w skali do 5. Niby ok ale wrażenia na mnie nie zrobiły. A zapowiadało się tak pięknie. Coś mi się wydaje, że moja przygoda z lakierami tej marki właśnie się zakończyła. A może powinnam wypróbować inny zestaw? Jest jeszcze dostępny 4 stopniowy system soak off i na moich mięciutkich paznokciach zapewne sprawdziłby się lepiej :)


3 Stopniowy System Hybrid Easy Removal





Czym się charakteryzuje ten system?


zródło: http://victoriavynn.com/gel-polish-system/

Używacie lakierów Vitoria Vynn? Który system 3 czy 4 stopniowy jest lepszy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ZUZANNASTYLE , Blogger