FOTOKSIĄŻKA SAAL-DIGITAL

Cześć!
Sporo z Was wie, że uwielbiam fotografię... Zdjęcia przyrody, lotnicze, portretowe i oczywiście teraz uczę się fotografii produktowej.
Dzięki Saal-Digital.pl miałam możliwość przetestowania foto książki. Wybrałam kilka zdjęć i czekałam na realizację zamówienia.

Począwszy od okładki, aż do ostatniej strony książka jest w zdjęciach mojego autorstwa.

Na okładkę wybrałam sobie jedno ze zdjęć, które zrobiłam 2 lata temu w wakacje na wsi późnym wieczorem...


Moja fotoksiążka ma wymiar zeszytu. Oprawę wybrałam błyszczącą, choć teraz myślę, że lepszy będzie mat.

Zdjęcie z Air Show z 2015 roku... wtedy zrobiłam kilka tysięcy zdjęć :) w tym roku też zamierzam. 


Moja ukochana córka Weronisia :)


Jedno ze zdjęć z sesji, które robił Marcin z emotionimage.pl


A to zdjęcie sprzed 2 lat robione przez mojego super prywatnego fotografa ;) <3


Zdjęcie zdjęcia nie do końca odda, wiadomo. Kąt padania światła nie pomaga tutaj dobrze pokazać jak zdjęcia wyglądają w rzeczywistości.

W sumie moja książka zawiera 13 zdjęć. Do testów w sam raz. Jednakże kwota 100zł za 13 zdjęć to dla mnie zdecydowanie za dużo.

Gdyby było taniej, z pewnością bym korzystała aby wspomnienia umieszczać w foto książkach bo jakość i wykonanie są naprawdę w porządku. Jednak gdybym chciała umieścić 50-100 zdjęć kwota rośnie znacząco.

Na co dzień robię sporo zdjęć i zamawianie foto książek groziłoby mi bankructwem.
Polecam za jakość. Jest naprawdę do polecenia.

Korzystacie z foto książek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ZUZANNASTYLE , Blogger