KOSMETYKI KTÓRE ZADBAJĄ O NASZE STÓPKI LATEM - NIVELAZIONE FARMONA

Cześć!
Dzisiaj pokażę Wam, fajne produkty Nivelazione #nowestopyNivelazione, które otrzymałam po konferencji Meet Beauty.
Dobrze, że zdjęcia zrobiłam wcześniej, bo krem do stóp jest już prawie na wykończeniu, jakkolwiek to brzmi.

Produkty przyszły w bardzo fajnym pudełku, bardzo mi się podobało :) nie standardowy box tylko fajne tekturowe pudełko z surowym sznurkiem.

stopy nivelazione farmona

W pudełku znajdowały się 3 produkty.

1. Dezodorant do stóp i butów
2. Krem w sprayu do stóp
3. Intensywnie regenerująca kuracja s.o.s. do stóp - inaczej krem do stóp z mocznikiem


Powiem tak, z wszystkich produktów najbardziej zadowolona jestem z kremu.

Krem świetnie nawilża stopy, między jednym a drugim pedicure spokojnie można wytrzymać 2 tygodnie bez ścierania naskórka. Kremem smaruję pięty i wszędzie tam gdzie gromadzi się nadmiar naskórka. Smarować najlepiej rano i wieczorem. I uwaga jeśli jesteśmy systematyczni, nasze stópki są w naprawdę super stanie, wystarczy kilka razy zapomnieć i naskórek niestety zaczyna rogowacieć. Wiadomo, krem nie będzie działać jak nie będzie używany.

Dezodorant do stóp i butów sprawdził się świetnie podczas upałów. Odświeża zarówno stopy jak i obuwie.

Zapach nie za bardzo mi odpowiada, ale działa skutecznie. Trzeba około 2 minut po psiknięciu odczekać aby dezodorant wysechł, na szczęście dzieje się to bardzo szybko.

Na okres letni super ale i sprawdzi się świetnie do adidasów i do cieplejszych butów w okresie jesienno-zimowym.

Krem w sprayu to zaskoczenie, na początku kompletnie nie mogłam się przyzwyczaić. Teraz sięgam po niego częściej. Nie nawilża tak super jak krem regenerujący z mocznikiem, ale daję ulgę wysuszonym stopom. Jest to szybkie rozwiązanie i wygodne. Nic nie wsmarowuje, po chwili się po prostu wchłania.

Wielka brawa dla firmy Farmona za kosmetyki Nivelazione! Kiedyś byłam dość sceptyczna co do tej serii, teraz spokojnie będę jej używać. Choć wolałabym naturalniejsze składy, to póki co dla stóp alternatywy za bardzo nie widzę.
Moje drogie a co Wy polecacie do stóp? Macie szczególnie ulubione kosmetyki do pielęgnacji? Chętnie poznam wasze typy.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ZUZANNASTYLE , Blogger