MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JOGI 2017 - RELACJA

Cześć, Namaste!
Dzisiaj na Polach Mokotowskich w Warszawie świętowaliśmy Międzynarodowy Dzień Jogi.
Mimo przeziębienia zebrałam się w sobie i pojechaliśmy.
Jogę praktykuje już kilka miesięcy, niewątpliwie jest to coś co pozytywnie wpływa zarówno na umysł, jak i na ciało. 

Chciałabym Was zaprosić na relację w zdjęciach i kilku słowach...

NAMASTE - नमस्ते - POKŁON TOBIE




To ja i moja mata :) tak tak ścięłam włosy jakiś czas temu, jak ktoś nie jest w temacie.

WARSZTATY ZDROWE KOLANA Z GOSIĄ Z ANATOMIA JOGI



W warsztatach prowadzonych przez Gosię szczególnie chciałam uczestniczyć, dlatego, że najpierw oglądałam filmy na Portal Yogi, teraz na YouTube. Polubiłam jej sposób prowadzenia zajęć :)


Dobry kadr, nie ma co :) mój osobisty fotograf wie co robi, haha! :)


Rude długie włosy to Gosia :)


Po zajęciach nie miałam kiedy zrobić foty, ale później się udało :)


Odbywały się także pokazy tańca indyjskiego

MEHENDI - MALOWANIE NATURALNĄ HENNĄ



Strasznie podobają mi się Mehendi, tradycyjne hinduskie dekorowanie dłoni i stóp panny młodej, mające przynieść szczęście...

Porobiłam trochę zdjęć innym...



Tak sobie myślę, że chyba znalazłam kolejne hobby :)

A poniżej już jest zdobiona moja ręka Kwiatem Lotosu, dlaczego Kwiat Lotosu, ponieważ imię Zuzanna pochodzi od nazwy Kwiatu Lotosu :) 




I dalsza część zdjęć :)









Bardzo fajnie spędzony dzień, żałuję, że trochę męczył mnie kaszel. Nie zdążyłam na wszystkie warsztaty co chciałam, ale w następnym roku więcej poświęcę czasu na praktykę. To był mój pierwszy raz i jestem pewna, że nie ostatni...
Szukałam, żeby kupić pasek do jogi, no ale niestety nie znalazłam.
Dzień spędzony bardzo pozytywnie i ze spieczonym karkiem :) bo słoneczko dopisało.

Pozdrawiam Wszystkich joginów i joginki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ZUZANNASTYLE , Blogger